NCS-HUIPPUKYLMÄHOITO, NEUROSONIC-hoito

NCS-HUIPPUKYLMÄHOITO

Huippukylmähoito käynnistää tehokkaasti luonnonmukaiset hoitomekanismit. Huippukylmähoito perustuu termosokkiin, joka saavutetaan jäähdyttämällä hoidettava alue nopeasti laitteen -78 asteisella värähtelevällä hiilidioksidikidesuihkulla. Ainoastaan nopeasti aikaansaatu termosokki saa aikaan hermostolliset vaikutukset.

NCS-huippukylmähoito on kehon ulkoinen lääkkeetön hoito – sitä on mahdollista käyttää myös esim. kilpailukaudella. Se soveltuu moniin hoitokohteisiin. Huippukylmähoito vähentää ja jopa poistaa tulehdusta, aktivoi verenkiertoa ja aineenvaihduntaa, aktivoi imusuonistoa ja poistaa turvotusta, lievittää kipua nopeasti ja rentouttaa lihaksia.

NCS-huippukylmähoito ennaltaehkäisee ja hoitaa vammoja kuten esimerkiksi lihasjäykkyydet, revähtymät, venähdykset, ruhjeet, verenpurkaumat, jännevammat, tulehdukset ja bursiitit, nivelvaivat ja arvet.

NCS-huippukylmähoito sopii myös reumatyyppisten sairauksien ja alueellisten kiputilojen hoitoon. Sitä on helppo ja nopea käyttää, vain muutama minuutti riittää yhteen kohteeseen.

Esimerkkejä hoidetuista urheiluvammoista: tenniskyynärpää, golfkyynärpää, akillesvaivat, verenpurkaumat, mustelmat, luukalvontulehdus, nivelsideleikkausten jälkihoito.

Lue lisää www.cryonic.fi

NEUROSONIC-hoito

Neurosonic lähettää kehoon matalataajuista värähtelyä. Värähtelyllä vaikutetaan autonomiseen hermostoon – mielen ei tarvitse työskennellä rentoutuakseen. Hermoston mekanismit aktivoituvat ja stressiperäiset oireet, kuten ahdistus, unihäiriöt ja myös kipu voi helpottua. Neurosonicin rentoutusmenetelmä ohjaa mekaanisesti meditaation kaltaiseen tilaan. Meillä on käytössä  Neurosonicin ns. mobiilipatja, joka laitetaan hoitopöydälle, käydään patjalle selinmakuulle mukavaan asentoon vaikka painopeiton alle, valitaan sopiva ohjelma ja voimakkuus ja annetaan tässä tapauksessa patjan ja kehon tehdä loput.

Eri tehoalueilla saadaan aikaan erilaisia vaikutuksia. Värähtely auttaa urheilijaa tai työssä stressaantunutta palautumaan nopeammin ja aktivoivilla ohjelmilla herätellään kehoa tuleviin suorituksiin nostamalla vireystilaa.

Rentoutusmenetelmä sopii kaikenikäisille ja on turvallinen käyttää. Yhden kerran hinta on 30 €

Lue lisää www.neurosonic.fi