FOOTBALANCE YKSILÖLLISET POHJALLISET

ALARAAJA-ANALYYSI JA FOOTBALANCE MEDICAL YKSILÖLLISET POHJALLISET

Alaraajaongelmia hoidetaan ensisijaisesti aktiivisen fysioterapian keinoin. Koko kehon kineettisen ketjun ymmärtäminen ja tutkiminen on tärkeä osa fysioterapiaa hoidettaessa alaraajavaivoja. Fysioterapeutti on liikkeen asiantuntija. Teemme huolellisen arvion jalkojesi rakenteesta ja toiminnasta, minkä perusteella käymme kanssasi läpi korjaavat toimenpiteet mm. harjoitteet ja tukipohjallistarpeen.

Kaikkien jalat ovat ainutlaatuiset. FootBalancen jalka-analyysissä tunnistetaan jalkatyyppisi, ja yksilölliset pohjalliset muotoillaan sen perusteella erikseen kummallekin jalalle. Pohjalliset ohjaavat jalkojasi neutraaliin asentoon, mikä auttaa parantamaan koko kehon linjausta.
Yli 75 prosentilla väestöstä on jonkinasteinen jalan virheasento, kuten ylipronaatio tai supinaatio. Vaikutukset voivat tuntua koko kehossa, joko lihas- ja nivelkipuina tai vakavampina ongelmina. FootBalancen toiminta perustuu vahvaan fysioterapeuttiseen asiantuntijuuteen.

FootBalance Medical-pohjallisilla voidaan paitsi korjata virheasentoja myös ennaltaehkäistä niitä.

Pohjallisia käytetään mm. seuraavien vaivojen hoitamiseen ja ennaltaehkäisyyn:
  • jalkaterän kivut
  • vaivasenluu